Orlen wprowadził pakiet usług przyspieszających obsługę klientów na stacjach paliw. Na 141 stacjach paliw Orlen w całej Polsce o sprawne tankowanie dbają Mobilni Kasjerzy.
- Wakacje to czas podróży, a co za tym idzie zwiększonego popytu na paliwa. (…) Wiemy, że w drodze na wymarzony odpoczynek liczy się każda minuta. Dlatego wdrożyliśmy kompleksowy pakiet usług, które znacząco usprawniają obsługę i zwiększają komfort klientów. Większość z tych rozwiązań to nasza standardowa praktyka. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania klientów, łącząc szybkość i wysoką jakość obsługi – mówi Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy PKN Orlen ds. Sprzedaży Detalicznej.
Na 141 stacjach paliw ORLEN
w całej Polsce o sprawne tankowanie dbają Mobilni Kasjerzy. To pracownicy
stacji, wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz
terminal płatniczy POS, które umożliwiają przyjęcie płatności za paliwo
bezpośrednio na podjeździe, po zatankowaniu. U Mobilnego Kasjera można kupić
dowolny produkt z całej oferty stacji, a za wszystko zapłacić w dogodnej dla
siebie formie bezpośrednio przy dystrybutorze.
Na wybranych stacjach, znajdujących się na
trasach popularnych wakacyjnych kierunków, obsługa prowadzona jest przez dwóch
Mobilnych Kasjerów. Jeden z nich usprawnia tankowanie wyłącznie przy
dystrybutorach oznaczonych jako „Szybki Pas”. Umożliwiają one zapłatę tylko za
paliwo, a tym samym szybkie zwolnienie dystrybutora kolejnemu kierowcy. Usługa
Mobilnego Kasjera już wkrótce dostępna będzie na blisko 400 stacjach koncernu.
Kierowcy odwiedzający stacje Orlen mogą
korzystać także z aplikacji Vitay z usługą Orlen Pay. Pozwala ona zapłacić za
tankowanie od razu po odłożeniu nalewaka. Aplikacja umożliwia nie tylko zakup
paliwa, ale także innych produktów dostępnych na podjeździe, m.in. płynu do
dezynfekcji rąk czy płynu do szyb, a na wybranych stacjach również programów
myjni. Zakupy można realizować ze zniżką wynikającą z Karty Dużej Rodziny lub
karty rabatowej BiznesTank.
Sprawne tankowanie na stacjach Orlen odbywa się
także dzięki kolejkowaniu nalewu. Kierowcy, którzy zatankują samochód, a za
paliwo zamierzają zapłacić w kasie, mogą od razu przeparkować auto na wolne
miejsce parkingowe, zwalniając dystrybutor innemu klientowi. To możliwie,
ponieważ licznik przy dystrybutorze nie blokuje się na czas płatności, co
pozwala kolejnemu kierowcy natychmiast skorzystać z tego samego stanowiska.
Kolejnym udogodnieniem jest możliwość
obustronnego tankowania. Węże przy dystrybutorach zostały dostosowane do
tankowania w przypadku, gdy wlew znajduje się po drugiej stronie samochodu. Specjalne
oznakowania i plakaty informujące o takim ułatwieniu znalazły się na 844
stacjach koncernu.
PKN Orlen stworzył także Mobilne Kasy przy
drzwiach wejściowych do budynków stacji. To tzw. kasy ekspresowe do obsługi
klientów zaopatrujących się w paliwo i robiących tylko drobne zakupy w sklepie.
Umiejscowienie kas skraca drogę do strefy kasowej. Z tej usługi można
skorzystać na blisko 300 stacjach sieci.
Komentarze