Fotowoltaika na stacjach paliw

Stacja paliw z zamontowanymi na dachu panelami fotowoltaicznymi to coraz częściej spotykany widok w Polsce. Koncerny paliwowe deklarują zaangażowanie w rozwój odnawialnych źródeł energii, czego dowodem są inwestycje w takie właśnie placówki. Montowanie instalacji solarnych na dachach stacji paliw i innych obiektów związanych z przemysłem paliwowym to – z jednej strony – oszczędność kosztów energii […]

Czytaj dalej


Nowy produkt dla gastronomii

Fanex, polski producent sosów, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów wprowadził na rynek nową odsłonę sosu czosnkowego z jogurtem. W porównaniu z wersją klasyczną najnowsza receptura charakteryzuje się zwiększoną zawartością czosnku przy zachowaniu zbalansowanego smaku oraz posiada jeszcze bardziej kremową konsystencję. Nowy sos wyróżnia się naturalnym smakiem, barwą oraz lekką, jedwabistą i jogurtową strukturą. Wprowadzenie […]

Czytaj dalej


Coraz więcej samochodów elektrycznych w firmach

W Polsce rośnie wykorzystanie samochodów flotowych z napędem elektrycznym. Coraz więcej firm wdraża takie rozwiązanie – takie wnioski płyną z raportu „Barometr Flotowy 2020” opracowanego przez Arval Mobility Observatory. Z raportu wynika, że w ciągu najbliższych trzech lat 18 procent krajowych firm planuje włączyć do swoich flot pojazdy całkowicie elektryczne, a 22 procent – hybrydy […]

Czytaj dalej


Kompleksowa oferta stacji paliw

Trudno sobie dziś wyobrazić stację paliw bez dodatkowych urządzeń, pozwalających zadbać o samochód, takich jak wolno stojący odkurzacz czy kompresor, za pomocą którego klient może sprawdzić i uzupełnić ciśnienie powietrza w oponach. W zależności od tego, jaką przestrzenią dysponuje operator stacji, może wyposażyć ją w kilka urządzeń lub np. kombinację, łączącą na jednym stanowisku odkurzacz […]

Czytaj dalej


Jakie stacje paliw wybierają Polacy?

Najbardziej rozpoznawalną marką stacji paliw na rynku okazał się w tym roku Orlen. Na drugim miejscu znalazł się Lotos, a na kolejnych – BP i Shell. Badanie pod hasłem „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce” przeprowadził Instytut Badań Rynkowych i Społecznych. Była to druga edycja badania, w którym badano opinie Polaków na temat stacji paliw. […]

Czytaj dalej


Przełomowy rok dla polskiego sektora paliwowo-energetycznego

Polski sektor paliwowo – energetyczny potrzebuje odważnego i spójnego planu działań. Tak uważają autorzy briefu „Restart: jak przełamać impas w polskiej energetyce”. „Jesteśmy w wyjątkowym momencie umożliwiającym zaprojektowanie i wdrożenie nowego ładu w polskiej energetyce, który nie tylko odpowiadałby na strukturalne i bieżące problemy spółek Skarbu Państwa z aktywami węglowymi, ale też umożliwiałby ich pełne […]

Czytaj dalej


Bonus dla klienta to klucz do udanej promocji

Dobrze zaplanowany i rzetelnie realizowany program lojalnościowy może spowodować, że klient, mając do wyboru dwie lub trzy stacje paliw prowadzone przez różnych operatorów, wybierze tę, która zaoferuje mu atrakcyjny bonus. Niezależnie od tego, czy będzie to darmowy kubek kawy, hot-dog za symboliczną złotówkę czy punkty, za których konkretną pulę otrzyma w niedalekiej przyszłości zniżkę na […]

Czytaj dalej


Jakość paliw na polskim rynku w 2019 roku

W czerwcu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował dane z raportu Inspekcji Handlowej dotyczącego jakości paliw na polskim rynku w 2019 r. Wynika z niego, że z roku na rok następuje pod tym względem poprawa, a liczba wykrytych nieprawidłowości spada. – W efekcie kontroli Inspekcji Handlowej z roku na rok poprawia się jakość paliw ciekłych […]

Czytaj dalej


Więcej wiedzy w biznesie

Systemy szkoleń z profesjonalnymi trenerami, warsztaty za pośrednictwem platform e-learningowych, wsparcie w zakresie marketingu, obsługi systemów informatycznych i wiele innych form edukacyjnych –  wszystko to jest dostępne dla partnerów franczyzowych, którzy decydują się na współpracę z wybraną siecią stacji paliw. Franczyza to jedna z najpopularniejszych form funkcjonowania stacji paliw. Jedną z niezaprzeczalnych zalet takiego biznesu […]

Czytaj dalej


Atrakcyjny szyld, przytulne wnętrze – czym przyciąga stacja paliw?

Prestiż marki, lokalizacja, jakość i ceny paliw, oferta sklepu i punktu gastronomicznego, wreszcie – wygląd budynku i jego wnętrza – to najważniejsze elementy decydujące o powodzeniu danej stacji. Chociaż o ostatnim z wymienionych czynników mówi się rzadko i niewiele, estetyka i sposób oznakowania obiektu pełnią bardzo ważną rolę w jego postrzeganiu przez klientów. Często jest […]

Czytaj dalej