Shell głównym partnerem Ferrari Corsa Baltica po raz 12.

W dniach 17-20 lipca na trasie Katowice-Warszawa-Świnoujście odbędzie się 12. edycja kawalkady Ferrari Corsa Baltica – wyjątkowej imprezy, zrzeszającej właścicieli aut Ferrari z całej Polski. Wydarzeniu od pierwszej edycji towarzyszy Shell. Uczestnicy, jak co roku, będą mogli zatankować na trasie paliwo Shell V-Power Racing. W tegorocznej kawalkadzie weźmie udział 30 samochodów, wyłonionych z kilkudziesięciu zgłoszeń. […]

Czytaj dalej


W siedzibie Grupy MOL odbył się Szczyt Ministerialny ws. Konkurencyjności Europy

W siedzibie Grupy MOL odbyło się pierwsze w okresie węgierskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej nieformalne posiedzenie Rady ds. Konkurencyjności. Ministrowie i sekretarze stanu UE odpowiedzialni za konkurencyjność zebrali się w Kampusie MOL, aby omówić wyzwania stojące przed kontynentem. Interesariusze z branży podkreślają, że utrzymanie konkurencyjności Europy ma kluczowe znaczenie dla powodzenia zielonej transformacji energetycznej, […]

Czytaj dalej


Grupa MOL powołała oddział “Low Carbon and New Energies” w ramach działu poszukiwań i wydobycia

Grupa MOL ogłosiła najnowszą inicjatywę w zakresie zrównoważonych rozwiązań energetycznych. W ramach działu poszukiwań i wydobycia powołała oddział „Low Carbon and New Enegies”. Nowa jednostka z siedzibą w Zagrzebiu będzie wspierać dążenia MOL do dostarczania innowacyjnych, niskoemisyjnych rozwiązań dla sektora energii. Oddział „Low Carbon and New Energies” będzie pracował nad najważniejszymi wyzwaniami z zakresu zrównoważonego […]

Czytaj dalej


AVIA GO: rusza aplikacja mobilna sieci stacji paliw AVIA w Polsce

Unimot, multienergetyczna grupa kapitałowa zarządzająca siecią stacji AVIA w Polsce, uruchomiła aplikację mobilną AVIA GO. Nowe rozwiązanie pełni funkcję programu lojalnościowego, stworzonego z myślą o stałych klientach sieci stacji. Już teraz użytkownicy mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów i udogodnień, które oferuje aplikacja. Przy rejestracji każdy klient otrzyma prezent powitalny – rabat w wysokości 30 groszy […]

Czytaj dalej


Wystartowała loteria „Wakacje zaczynają się na Circle K”.  Do zdobycia ponad 25 tys. nagród!

Na czas wakacji sieć sklepów i stacji Circle K przygotowała wyjątkową loterię dla swoich klientów. Wśród nagród pojawią się m.in. 10 000 zł na letnie podróże, 2 000 zł na wakacyjne wydatki czy karty podarunkowe o wartości 500 zł na dowolne paliwo miles®, milesPLUS® oraz LPG SupraGas. Loteria potrwa do 17 września 2024 roku. Warunkiem uczestnictwa w […]

Czytaj dalej


ORLEN otworzył stację wodorową w Poznaniu

ORLEN uruchomił w Poznaniu swoją pierwszą w Polsce, ogólnodostępną, całodobową stację wodorową, na której można tankować samochody osobowe, ciężarowe, a także autobusy. Poznańska stacja jest częścią projektu Clean Cities, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach instrumentu CEF oraz krajowych z programu „Zielony transport publiczny”. Stacja zasilać będzie flotę 25 autobusów należących do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji […]

Czytaj dalej


Weekendowe rabaty od bp

Wzorem lat poprzednich bp Polska ogłasza wakacyjną promocję rabatową pod hasłem „Weekendowe rabaty od bp”, oferującą klientom zniżki w wysokości 30 gr/l przy zakupie paliwa podstawowego. Promocja realizowana na wszystkich stacjach bp w Polsce skierowana jest do klientów posiadających kartę PAYBACK. Promocja trwać będzie w każdy weekend (piątek, sobota, niedziela) przez całe wakacje: od  28 […]

Czytaj dalej


Druga odsłona promocji Shell: rabat na myjnię za zakup paliwa

Shell kontynuuje wiosenną kampanię, w której oferuje kolejne korzyści dla swoich klientów. Przy zakupie paliwa kierowcy mogą otrzymać 7 zł rabatu na myjnię (z wyłączeniem programu Express). Oferta ta jest dostępna przez cały tydzień i potrwa aż do 16 czerwca br. Co więcej, klienci mogą skorzystać z tej promocji dowolną liczbę razy. Po zakończeniu promocji „Myj i […]

Czytaj dalej


Moya wspiera Fundację Twarze Depresji – razem dla poprawy zdrowia psychicznego w Polsce

Marka Moya rozpoczęła współpracę z Fundacją Twarze Depresji, włączając się w 19. edycję Kampanii Społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” oraz organizację 3. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji. Nowe partnerstwo wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju firmy, która poza zaangażowaniem w zieloną transformację i działania proekologiczne, obejmuje szerokie wsparcie dla inicjatyw społecznych. Anwim S.A., właściciel […]

Czytaj dalej