Pierwsze stacje LOTOSU już w sieci ORLEN

PKN ORLEN - zdjęcie ilustracyjne


Grupa ORLEN rozpoczęła proces rebrandingu i włączania stacji paliw LOTOS do swojej sieci sprzedaży. W ramach połączenia obu firm sieć Grupy ORLEN w Polsce powiększy się do ponad 1900 stacji, a na rynkach zagranicznych do blisko 1300 obiektów. Pod marką ORLEN działa już siedem zmodernizowanych stacji, między innymi w Rybniku, Koninie i Turku.

Na nowo włączonych do sieci stacjach pojawiła się już wizualizacja ORLEN oraz uruchomiono systemy informatyczne umożliwiające dokonywanie płatności, korzystanie z kart flotowych, czy programu VITAY. W pozapaliwowej ofercie sprzedażowej docelowo wprowadzany będzie asortyment typowy dla stacji ORLEN z gastronomicznym formatem Stop.Cafe.

Prowadzone przez Grupę ORLEN akwizycje stacji paliw wzmacniają pozycję konkurencyjną Koncernu w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach realizacji środków zaradczych związanych z połączeniem z Grupą LOTOS, Grupa ORLEN pozyska od MOL 144 stacje paliw na Węgrzech oraz 41 stacji na Słowacji, które uzupełnią istniejącą tam już sieć Koncernu. Docelowo wszystkie stacje przejęte od MOL zostaną poddane rebrandingowi i będą funkcjonowały pod marką ORLEN.

Do 2030 roku Grupa ORLEN będzie obecna z ofertą detaliczną na co najmniej 6 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej z 3,5 tysiącem stacji pod marką ORLEN, a udział stacji zagranicznych w całej sieci sprzedaży ma wzrosnąć z 37 proc. do 45 proc.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.