MOL konsekwentnie wzmacnia swoją markę w Polsce, regularnie organizując akcje promocyjne dla kierowców. Na stacjach sieci właśnie rozpoczęła się kolejna edycja loterii z nowym Mercedesem, jako nagrodą główną. Akcja potrwa od 3 grudnia, do końca lutego i będzie dotyczyć wszystkich stacji działających w Polsce pod markami MOL oraz Lotos.
W najnowszej promocji MOL, uczestnicy programu lojalnościowego MOL Move, którzy zarejestrują się w loterii, otrzymają powitalny kupon rabatowy, który pozwala obniżyć cenę paliwa nawet o 30 groszy na litrze paliwa EVO Plus. W dalszej zabawie, uczestnicy mogą również liczyć na specjalne oferty na napoje i przekąski oraz dalsze zniżki na paliwo.
Codziennie, przez cały okres trwania promocji, do wygrania będą również trzy karty podarunkowe o wartości zatankowanego paliwa. W przypadku paliw premium, EVO Plus, wartość zatankowanego paliwa zostanie potrojona. W ten sposób, firma zachęca kierowców, aby zadbali o swoje samochody zimą, tankując najwyższej jakości paliwa o doskonałych parametrach.
Nagrodę główną w tegorocznej loterii stanowi natomiast samochód osobowy Mercedes-Benz GLA 200 o wartości blisko ćwierć miliona zł.
– Poprzednia edycja promocyjnej loterii cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem kierowców, którzy w ciągu nieco ponad dwóch miesięcy otrzymali łącznie 2,2 mln kuponów promocyjnych. W najnowszej edycji, m.in. dzięki atrakcyjnej nagrodzie głównej, spodziewamy się nie mniejszego zainteresowania – mówi Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego MOL Polska.
Najnowsza akcja promocyjna to kolejna inicjatywna konsekwentnie budująca wizerunek marki MOL w Polsce. W ostatnim czasie firma zakończyła rebranding ponad 270 stacji własnych, które już działają pod marką MOL. Jesienią rozpoczął się natomiast proces zmiany identyfikacji wizualnej stacji partnerskich, których ponad 100 zmieni szyld w ciągu najbliższych miesięcy.
– Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że polscy konsumenci doceniają specjalne oferty i atrakcyjne promocje. Przyciągają one na nasze stacje kierowców, którzy poznając markę bliżej, zostają z nami na dłużej. Jestem przekonany, że mocne wsparcie promocyjne marki MOL na polskim rynku będzie również stanowić mocny impuls dla naszych partnerów, którzy w najbliższym czasie będą przechodzić na standardy MOL – dodaje Piotr Pyrich.
Aby wziąć udział w najnowszej loterii wystarczy zarejestrować się w aplikacji MOL Move i zatankować dowolną ilość paliwa na jednej ze stacji paliw pod szyldami MOL i Lotos w całej Polsce.
Komentarze