Shell znów na szczycie globalnego rynku środków smarnych

Shell 18. rok z rzędu utrzymuje pozycję globalnego lidera rynku środków smarnych. Osiągnięcie koncernu potwierdza najnowszy raport uznanej firmy badawczej Kline & Company.

W raporcie „Globalne środki smarne: Analiza i ocena rynku 2023” znalazły się dane i wnioski dotyczące segmentów rynku, oraz typów i rodzajów produktów. Opracowanie obejmuje rynki w najważniejszych krajach, w których dystrybuowane są środki smarne. Shell utrzymał status numeru 1 wśród światowych dostawców olejów i płynów samochodowych oraz przemysłowych, zajmując pierwsze miejsce we wszystkich trzech kategoriach środków smarnych analizowanych przez Kline. Są to środki smarne do samochodów osobowych, środki smarne stosowane w pojazdach użytkowych oraz przemysłowe środki smarne.

Utrzymanie przez kolejny rok statusu globalnego dostawcy numer jeden środków smarnych to dla nas duża satysfakcja. Wypracowana pozycja podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie odpowiednich środków smarnych i płynów zarówno odbiorcom komercyjnym i przemysłowym, jak i indywidualnym. Wyróżnienie jest efektem oferowania innowacyjnych, najwyższej jakości produktów, które spełniają potrzeby naszych klientów na całym świecie 

– powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w Dziale Olejowym Shell Polska.

Utrzymanie przez Shell pozycji lidera i było możliwe dzięki rozwijaniu środków smarnych premium, takich jak oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix, oleje silnikowe do samochodów ciężarowych i dostawczych Shell Rimula, a także przemysłowe środki smarne Shell Tellus i Shell Gadus. Na wielu najważniejszych rynkach produkty tych marek są najpopularniejszymi środkami smarnymi.

Najbardziej zaawansowane technologicznie środki smarne Shell o niskiej lepkości mogą zwiększyć oszczędność paliwa nawet o 3%, a w zastosowaniach przemysłowych poprawić efektywność energetyczną nawet o 4%. .

Według najnowszego raportu Kline & Company, Shell utrzymał pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych z udziałem w globalnym rynku na poziomie 11,6%. Sprzedaż Shell w 2023 roku w poszczególnych segmentach kształtowała się następująco: 36% produkty stosowane w samochodach osobowych, 33% produkty przemysłowe i 31% środki smarne do pojazdów użytkowych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.