MOL Polska sponsorem Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych

W ramach działań wzmacniających widoczność marki MOL w Polsce, firma zdecydowała się dołączyć do umowy sponsorskiej, jako Oficjalny Partner rozgrywek Ligi Mistrzów piłki ręcznej mężczyzn.

Fot. MOL

Sponsoring sportu to kolejny element strategii marketingowej MOL Polska, która intensywnie pracuje nad wzmocnieniem widoczności marki wśród polskich kierowców. Obok trwającej ogólnopolskiej kampanii reklamowej czy loterii z nagrodą główną w postaci luksusowego samochodu, MOL kieruje działania również do fanów sportu. Przez najbliższe dwa sezony najważniejszych europejskich rozgrywek piłki ręcznej, na arenach sportowych w kilkunastu krajach Europy prezentowane będzie logo MOL.

Jako stosunkowo młoda na polskim rynku marka, pracujemy nad wzmacnianiem naszej widoczności na bardzo konkurencyjnym rynku. Wymaga to ciężkiej pracy i poświęcenia - wartości bliskich naszemu zespołowi. Wspierając najważniejsze europejskie rozgrywki klubowej piłki ręcznej, wyrażamy uznanie dla silnych zespołów w nich konkurujących oraz dla lojalności polskich kibiców, wspierających swoje drużyny – powiedział Richard Austen, prezes MOL Polska.

Liga Mistrzów to najważniejszy cykl klubowych rozgrywek piłki ręcznej w Europie, organizowany od 1993 r. Co roku przystępuje do nich 16 najlepszych europejskich drużyn. Rywalizacja w fazie grupowej pozwala wyłonić najlepsze drużyny, które mierzą się w fazie pucharowej.

Z punktu widzenia MOL, sponsoring dyscypliny cieszącej się rosnącym zainteresowaniem kibiców daje szereg okazji do ekspozycji marki w pozytywnym kontekście sportowej rywalizacji. W ubiegłym roku polskie drużyny występujące w Lidze Mistrzów rozegrały łącznie 17 spotkań, które na żywo oglądało ponad 69 tys. widzów – o 8% więcej, niż w poprzednim sezonie. Jeszcze więcej kibiców, śledziło rozgrywki w telewizji oraz w sieci. Ligę Mistrzów piłkarzy ręcznych można oglądać w Polsce na kanale Eurosport 1 oraz na platformach Max i Polsat Box Go.

W Polsce, rozgrywki piłki ręcznej cieszą się największą widownią, spośród wszystkich europejskich krajów, w których są organizowane. Pod tym względem wyprzedzamy nawet Hiszpanów – wielokrotnych triumfatorów rozgrywek i aktualnych mistrzów (FC Barcelona).


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.