Wiosenne zniżki na stacjach MOL Polska

Z początkiem marca ruszyła wiosenna promocja na stacjach MOL Polska, w której ta międzynarodowa sieć mocno stawia na ofertą gastronomiczną Fresh Corner. Użytkownicy programu lojalnościowego MOL Move będą mogli liczyć nawet na 50% zniżki na wybrane przekąski, kawę i hot0dogi. Jednocześnie, MOL rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej wzmacniając wizerunek marki wśród polskich kierowców.

Fot. MOL

Wiosenna promocja lojalnościowa MOL skierowana jest przede wszystkim do półtora miliona użytkowników programu lojalnościowego MOL Move. Dzięki naklejkom, które kierowcy otrzymywać będą za każde 140 zł wydane na stacjach, mogą oni uzyskać zniżki na hot-dogi, kawę i inne przekąski z oferty gastronomicznej oraz sklepowej. Aby skorzystać ze zniżki, należy w aplikacji wymienić zebrane naklejki na kupony, a te na wybraną ofertę specjalną. Im więcej zebranych naklejek, tym większe dostępne zniżki. Już sześć naklejek zebranych w aplikacji uprawnia do odbioru ulubionej przekąski lub kawy gratis. Jednak to od klienta zależy na jakim poziomie i na co konkretnie wymieni zebrane naklejki.

Oferta skierowana jest do wszystkich obecnych i nowych użytkowników programu MOL Move, w którym kierowcy otrzymują stałe zniżki w zależności od poziomu, który zdobyli. Im więcej punktów uzbierają, tym wyższy poziom zniżek zyskują, co odróżnia program lojalnościowy MOL od innych dostępnych na rynku, w których punkty wymieniane są na rabaty czy nagrody.

Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że polscy kierowcy uwielbiają hot-dogi i kawę. W ubiegłym roku na naszych stacjach w Polsce sprzedaliśmy ponad 5,5 mln hot-dogów i blisko 6,5 mln kubków kawy. W ramach wiosennej promocji zachęcamy więc klientów do wspólnej zabawy i zdobywania kolejnych poziomów zniżek na ich ulubione przekąski i nie tylko – mówi Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego MOL Polska.

Promocja obowiązuje od 3 marca i potrwa do 28 kwietnia na wszystkich stacjach działających pod szyldami MOL i Lotos w Polsce. Tych pierwszych pojawia się jednak w kraju coraz więcej, ponieważ stacje franczyzowe sukcesywnie przechodzą rebranding. Na koniec stycznia w barwach międzynarodowej sieci działało już 270 stacji własnych oraz blisko 30 z ponad setki stacji paliw prowadzonych przez partnerów franczyzowych. Z każdym tygodniem barwy zmienia kilka kolejnych lokalizacji, a do końca roku pod szyldem MOL będzie działać zdecydowana większość z nich.

Równocześnie z wiosenną promocją, sieć rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej przybliżającej polskim kierowcom markę MOL. Podkreślono w niej jakość oferowanych paliw EVO i EVO Plus z formułą EVOTECH, które dzięki specjalnym dodatkom wpływają na lepsze osiągi, dłuższą żywotność silnika oraz niższe emisje zanieczyszczeń.

Wraz z dynamicznie rosnącą liczbą stacji działającą pod wspólnym szyldem MOL, intensyfikujemy działania marketingowe, przybliżające naszą markę polskim kierowcom. W każdym z dziesięciu europejskich krajów, na których działamy w sektorze detalicznym, MOL jest kojarzony jako jeden z największych graczy, oferujący wysokiej jakości paliwa MOL Evo. Również w Polsce chcemy budować tę samą reputację, dlatego zachęcamy kierowców do sprawdzenia naszych wyjątkowych jakościowo paliw MOL Evo i Evo Plus – mówi Piotr Pyrich.

W ramach wiosennej kampanii reklamowej, marka MOL będzie szeroko prezentowana w polskich mediach – zarówno w telewizji, Internecie i redio – do końca kwietnia br.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.