Orlen wprowadza na stacjach orzeźwiające napoje na lato

Orlen w sezonie letnim zaoferuje podróżującym orzeźwiające zimne napoje: mrożone kawy, soki i lemoniady. Produkty są od dzisiaj dostępne na ponad 500 wybranych stacjach paliw na wszystkich siedmiu rynkach, na których działa koncern. Oferta została wprowadzona w największych obiektach zlokalizowanych przy najpopularniejszych wakacyjnych trasach, autostradach i drogach szybkiego ruchu. W Polsce skorzystać z niej można w sumie na 160 stacjach. 

– Nowa sezonowa oferta na stacjach Orlen to efekt zintegrowanych działań rynku polskiego i rynków zagranicznych. To początek aktywności zakładających synergię segmentu convenience i regularnego wprowadzania do sprzedaży nowych produktów na wszystkich rynkach detalicznych sieci stacji Orlen. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom coś nowego i idealnego na lato – mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu Komercyjnego.

W ofercie w Polsce znalazły się takie napoje, jak frappe o smaku słonego karmelu, espresso tonic z dodatkiem hibiskusa lub marakui, truskawkowy milkshake oraz lemoniady: cytrynowa, mango i hibiskus. Na wszystkim siedmiu rynkach: w Polsce, Niemczech, Czechach, Austrii, na Węgrzech, Słowacji i Litwie, Orlen wprowadzi do sprzedaży w sumie 10 różnych zimnych napojów.


Komentarze

Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.