Moya na 32. miejscu na liście TOP 200 Forbes   WYDARZENIA

Marka Moya, należąca do spółki Anwim S.A., została sklasyfikowana na 32. pozycji wśród najcenniejszych polskich marek. Ranking został stworzony przez firmę badawczą Minds & Roses na zlecenie redakcji miesięcznika Forbes.

Zestawienie zostało utworzone na podstawie wartości finansowej marek oraz badań konsumenckich, które zostały przeprowadzone na grupie 1263 ankietowanych. Zbadane zostały wartości brandów w branżach finansowej, handlu czy telekomunikacji. Łączna wartość marek wyróżnionych na liście TOP
200 wynosi 57,6 mld zł – 6,6 mld zł więcej niż przed rokiem.

W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę wyłącznie te marki, które podlegają rzeczywistemu, świadomemu wyborowi wśród klientów końcowych, dlatego nie były klasyfikowane m.in. spółki energetyczne czy te, które funkcjonują wyłącznie w kanale B2B. Autorzy skoncentrowali się na markach, które swoją ofertę kierują do konsumentów.


Komentarze

Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.