Finał letniej loterii MOL Move za nami

Letnia loteria MOL Move przyciągnęła aż o 24% więcej użytkowników aplikacji, niż poprzednia, zimowa edycja. MOL Polska podsumowuje pełne atrakcji dwa i pół miesiąca. Uczestnicy otrzymali łącznie ponad 2 mln kuponów rabatowych oraz przeszło 250 tys. zł w kartach paliwowych będących godzinnymi nagrodami.

Aplikacja MOL Move została wprowadzona w Polsce w lipcu 2023 roku, w ciągu zaledwie pierwszych sześciu miesięcy zarejestrował się w niej milion użytkowników, a obecnie świętuje swoje pierwsze urodziny w naszym kraju, dzięki czemu użytkownicy mogą liczyć na kolejne atrakcyjne nagrody.

Łącznie podczas trwania akcji w aplikacji MOL Move rozdystrybuowano ok. 2,2 mln atrakcyjnych kuponów rabatowych, które kierowcy biorący udział w loterii otrzymywali za każdy zgodny z regulaminem zakup na stacjach MOL Polska. Dodatkowo podczas każdego z 70 dni trwania loterii rozlosowywano dwanaście kart podarunkowych o wartości 300 zł każda (to średnia kwota jednego tankowania). Łącznie wśród klientów rozdano ich 840. Do 15 kierowców z całej Polski trafiły też nagrody główne – karty paliwowe opiewające na wartość 10 tys. zł każda (co stanowi równowartość średnich rocznych kosztów tankowania).

Letnia loteria MOL Move trwała od 4 czerwca do 12 sierpnia, a losowanie nagród głównych odbyło się 14 sierpnia. Aby wziąć udział, wystarczyło zarejestrować się poprzez aplikację i w okresie trwania akcji dokonać na stacjach spółki MOL Polska dowolnego zakupu zgodnego z regulaminem loterii. Oprócz gwarantowanych kuponów rabatowych otrzymywanych za każdą taką transakcję, klienci otrzymywali także możliwość uczestnictwa w losowaniach dziennych oraz w losowaniu finałowym.

MOL Move świętuje urodziny 

Od 27 sierpnia trwa też urodzinowa loteria MOL Move. Z okazji pierwszego roku obecności aplikacji w Polsce, do 18 listopada każdy użytkownik aplikacji, który zgłosi się do udziału w loterii i dokona zgodnego z regulaminem zakupu na stacji MOL, weźmie udział w losowaniach atrakcyjnych nagród. Co tydzień do wygrania będą: zegarek Apple Watch Ultra 2, trzy zestawy słuchawek bezprzewodowych Apple AirPods III i trzy lokalizatory Apple AirTag. Na zakończenie loterii, 20 listopada, wylosowane zostaną też nagrody główne: dziesięć smartfonów Apple iPhone 15 Pro Max. Łącznie zatem uczestnicy loterii walczyć będą o 94 sprzęty marki Apple. 

Oprócz tego, od 27 sierpnia do 7 października, którzy kupili dowolnego hot doga na stacjach należących do MOL Polska, raz w tygodniu wśród uczestników losowano specjalny kupon w aplikacji MOL Move. Każdy z sześciu kuponów pozwoli na odbiór aż 365 dowolnych hot dogów – za darmo! Od 7 października do zakończenia loterii 18 listopada trwać będzie z kolei Coffee Challenge, podczas którego na tych samych zasadach będzie można wylosować łącznie sześć kuponów uprawniających do odbioru za darmo 365 kubków dowolnej kawy marki Fresh Corner – jedyną różnicą będzie to, że do udziału w cotygododniowych losowaniach uprawniał będzie zakup właśnie kawy, a nie hot doga.

O aplikacji MOL Move

MOL Move to pierwszy w Polsce program lojalnościowy, który zaproponował swoim uczestnikom inną formułę nagradzania lojalnych zakupów niż dominujący model earn & burn. Zamiast zbierania punktów i wymieniania ich na produkty z ogólnego katalogu, użytkownicy aplikacji korzystają z rabatów przy okazji każdej wizyty na stacjach należących do sieci MOL Polska. Konkretne rabaty zależą od poziomów korzyści, które klienci osiągają właśnie poprzez gromadzenie punktów w aplikacji. Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10% rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, i nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15% rabatu za myjnię, kawę, hot doga i kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia pełen niespodzianek poziom VIP. 

MOL Move została uruchomiona w lipcu ub.r. i już w ciągu pierwszych 6 miesięcy funkcjonowania przyciągnęła ponad milion użytkowników. To rekordowy wynik spośród wszystkich krajów, w których Grupa MOL wprowadziła tę aplikację, ważny także w kontekście zaktualizowanej strategii SHAPE TOMORROW. Zakłada ona, że do 2030 roku aplikacja MOL MOVE na całym obszarze działania Grupy będzie mieć 10 mln użytkowników.


Komentarze

Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.