Finał letniej loterii MOL Move za nami

Letnia loteria MOL Move przyciągnęła aż o 24% więcej użytkowników aplikacji, niż poprzednia, zimowa edycja. MOL Polska podsumowuje pełne atrakcji dwa i pół miesiąca. Uczestnicy otrzymali łącznie ponad 2 mln kuponów rabatowych oraz przeszło 250 tys. zł w kartach paliwowych będących godzinnymi nagrodami.

Aplikacja MOL Move została wprowadzona w Polsce w lipcu 2023 roku, w ciągu zaledwie pierwszych sześciu miesięcy zarejestrował się w niej milion użytkowników, a obecnie świętuje swoje pierwsze urodziny w naszym kraju, dzięki czemu użytkownicy mogą liczyć na kolejne atrakcyjne nagrody.

Łącznie podczas trwania akcji w aplikacji MOL Move rozdystrybuowano ok. 2,2 mln atrakcyjnych kuponów rabatowych, które kierowcy biorący udział w loterii otrzymywali za każdy zgodny z regulaminem zakup na stacjach MOL Polska. Dodatkowo podczas każdego z 70 dni trwania loterii rozlosowywano dwanaście kart podarunkowych o wartości 300 zł każda (to średnia kwota jednego tankowania). Łącznie wśród klientów rozdano ich 840. Do 15 kierowców z całej Polski trafiły też nagrody główne – karty paliwowe opiewające na wartość 10 tys. zł każda (co stanowi równowartość średnich rocznych kosztów tankowania).

Letnia loteria MOL Move trwała od 4 czerwca do 12 sierpnia, a losowanie nagród głównych odbyło się 14 sierpnia. Aby wziąć udział, wystarczyło zarejestrować się poprzez aplikację i w okresie trwania akcji dokonać na stacjach spółki MOL Polska dowolnego zakupu zgodnego z regulaminem loterii. Oprócz gwarantowanych kuponów rabatowych otrzymywanych za każdą taką transakcję, klienci otrzymywali także możliwość uczestnictwa w losowaniach dziennych oraz w losowaniu finałowym.

MOL Move świętuje urodziny 

Od 27 sierpnia trwa też urodzinowa loteria MOL Move. Z okazji pierwszego roku obecności aplikacji w Polsce, do 18 listopada każdy użytkownik aplikacji, który zgłosi się do udziału w loterii i dokona zgodnego z regulaminem zakupu na stacji MOL, weźmie udział w losowaniach atrakcyjnych nagród. Co tydzień do wygrania będą: zegarek Apple Watch Ultra 2, trzy zestawy słuchawek bezprzewodowych Apple AirPods III i trzy lokalizatory Apple AirTag. Na zakończenie loterii, 20 listopada, wylosowane zostaną też nagrody główne: dziesięć smartfonów Apple iPhone 15 Pro Max. Łącznie zatem uczestnicy loterii walczyć będą o 94 sprzęty marki Apple. 

Oprócz tego, od 27 sierpnia do 7 października, którzy kupili dowolnego hot doga na stacjach należących do MOL Polska, raz w tygodniu wśród uczestników losowano specjalny kupon w aplikacji MOL Move. Każdy z sześciu kuponów pozwoli na odbiór aż 365 dowolnych hot dogów – za darmo! Od 7 października do zakończenia loterii 18 listopada trwać będzie z kolei Coffee Challenge, podczas którego na tych samych zasadach będzie można wylosować łącznie sześć kuponów uprawniających do odbioru za darmo 365 kubków dowolnej kawy marki Fresh Corner – jedyną różnicą będzie to, że do udziału w cotygododniowych losowaniach uprawniał będzie zakup właśnie kawy, a nie hot doga.

O aplikacji MOL Move

MOL Move to pierwszy w Polsce program lojalnościowy, który zaproponował swoim uczestnikom inną formułę nagradzania lojalnych zakupów niż dominujący model earn & burn. Zamiast zbierania punktów i wymieniania ich na produkty z ogólnego katalogu, użytkownicy aplikacji korzystają z rabatów przy okazji każdej wizyty na stacjach należących do sieci MOL Polska. Konkretne rabaty zależą od poziomów korzyści, które klienci osiągają właśnie poprzez gromadzenie punktów w aplikacji. Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10% rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, i nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15% rabatu za myjnię, kawę, hot doga i kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia pełen niespodzianek poziom VIP. 

MOL Move została uruchomiona w lipcu ub.r. i już w ciągu pierwszych 6 miesięcy funkcjonowania przyciągnęła ponad milion użytkowników. To rekordowy wynik spośród wszystkich krajów, w których Grupa MOL wprowadziła tę aplikację, ważny także w kontekście zaktualizowanej strategii SHAPE TOMORROW. Zakłada ona, że do 2030 roku aplikacja MOL MOVE na całym obszarze działania Grupy będzie mieć 10 mln użytkowników.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.