MOL Polska uruchomiła nową stację franczyzową w miejscowości Bargłów Dworny na Podlasiu. To kolejna stacja jednego z lokalnych partnerów sieci, który konsekwentnie rozwija swój biznes pod szyldem MOL. Do końca wakacji sieć planuje otwarcie kolejnych stacji w różnych częściach kraju.

Nowo otwarta stacja MOL Polska znajduje się przy drodze krajowej nr 665, na odcinku pomiędzy Augustowem i Rajgrodem. Obsługuje przede wszystkim ruch lokalny i lokalny tranzyt związany m.in. z dojazdami okolicznych mieszkańców. W sezonie letnim notuje jednak wzmożony ruch turystyczny związany z bliskością jezior, Puszczy Augustowskiej i licznych rezerwatów przyrody.
– Od kilku lat konsekwentnie pracujemy w Polsce nad rozwojem marki MOL, która cieszy się rosnącym zaufaniem zarówno kierowców, jak i partnerów franczyzowych. Stacja w Bargłowie Dwornym to już trzecia lokalizacja naszego lokalnego partnera, który z sukcesem rozwija swój biznes z MOL Polska. W ostatnim czasie obserwujemy rosnące zainteresowanie współpracą z naszą siecią, które wkrótce zaowocuje kolejnymi otwarciami – mówi Piotr Belniak, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w MOL Polsce.
Stacja działała do tej pory pod prywatnym brandem, a przechodząc pod szyld MOL przyjęła standardy międzynarodowej sieci. Zmodernizowano salę sprzedaży, wymieniono meble, wyremontowano toalety, a w planach jest również budowa myjni ręcznej.
W budynku stacji stworzono również kącik gastronomiczny, a oferta rozszerzona została o wysokiej jakości kawę i przekąski, w tym kanapki, zapiekanki i hot-dogi, stanowiące ulubioną przekąską polskich kierowców.
Bogata oferta gastronomiczna odpowiada na oczekiwania kierowców, jednocześnie stanowiąc istotną część biznesu stacji. Tylko w ubiegłym roku na stacjach MOL Polska sprzedano łącznie blisko 6 mln hot dogów, a rekordowe stacje autostradowe sprzedają nawet 400 porcji tej przekąski dziennie.
Jeszcze tego lata, kolejne stacje pod szyldem MOL Polska zostaną otwarte w województwach lubuskim i łódzkim.
Komentarze