BP nawiązuje współpracę z Too Good To Go   WYDARZENIA

Dla klientów BP w aplikacji Too Good To Go, ratującej żywność przed zmarnowaniem, dostępne są dwa rodzaje paczek – niespodzianek: z produktami kawiarni Wild Bean Café lub z produktami ze sklepów BP.

Współpraca firm zaczyna się od Krakowa, ale w planach jest szybkie rozszerzenie jej na całą Polskę. Akcja Too Good To Go zrzesza Pogromców Marnowania Jedzenia (z ang. Waste Warriors) w 15 krajach. Każdego dnia użytkownicy mają możliwość uratować paczki – niespodzianki z niesprzedanym danego dnia świeżym jedzeniem z Wild Bean Café lub produktami ze sklepu BP.

Użytkownicy znajdą w aplikacji dwa rodzaje paczek z bp: z kanapkami, przekąskami, ciastkami z oferty kawiarenek Wild Bean Café i z produktami z oferty sklepowej BP. Zgodnie z ideą Too Good To Go, zamawiając paczkę nie wiemy, co się w niej znajdzie, za to jest pewne, że cena za produkty będzie znacznie niższa. Po paczkę – niespodziankę trzeba się stawić osobiście w wyznaczonym oknie odbioru, określonym w aplikacji.

Aplikacja Too Good To Go dostępna jest na platformach Android i iOS i jest piątą najpopularniejszą  aplikacją w kategorii żywność i napoje, zarówno w Google Play, jak i AppStore. Platforma umożliwia wykorzystanie nowoczesnych technologii w walce z wyzwaniami współczesnego świata, takimi jak nadprodukcja i dystrybucja żywności czy zmiany klimatu. Jednocześnie sukces aplikacji pokazuje, że Polacy są gotowi na zmianę postawy wobec marnowania jedzenia i chętnie zmieniają ją dzięki technologii.

Marnowanie jedzenia jest wielopłaszczyznowym problemem etycznym, który zobowiązani jesteśmy  podjąć jako osoby indywidualne i jako firmy.  Wg danych sprzed roku, wśród krajów Unii Europejskiej plasujemy się na piątym miejscu pod względem ilości marnowanego jedzenia – wyrzucamy ponad 9 milionów ton rocznie, czyli 247 kg na osobę! Marnuje się nie tylko sama żywność - także ⅓ ziemi rolnej, ⅓ pracy ludzkiej, energii, pieniędzy, wody i wszystkich innych zasobów, które są potrzebne do produkcji, dystrybucji i sprzedaży jedzenia. – mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalny działu retail BP w Polsce.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *