Rośnie zainteresowanie dostawami ze stacji paliw   WYDARZENIA

Oferta bp dostępna w aplikacji Glovo rozwija się, a liczba zainteresowanych tą formą zakupów klientów jest coraz większa.

Po niespełna dwóch miesiącach  od startu współpracy bp i hiszpańskiej aplikacji Glovo artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Cafe i sklepowej bp dostępne za pomocą aplikacji Glovo są już na 78 stacjach bp w Polsce. Klienci docenili możliwość zakupu ponad 700 produktów przez 7 dni w tygodniu (atrakcyjne są też godziny zakupów: od 8 – 22, a w weekendy w Warszawie nawet do 2 w nocy), a także możliwość skorzystania ze wszystkich promocji dostępnych w sklepach stacjonarnych bp. Rosnące zainteresowanie domowymi dostawami ze stacji bp zaowocowało m.in. przygotowaniem dedykowanych lunchboxów, dostępnych tylko w dostawie czy wydłużeniem godzin otwarcia lokali bp w aplikacji Glovo.

Wśród ulubionych śniadaniowych zestawów króluje kawa z Wild Bean Cafe  i rogalik. Niezmiennie popularnością cieszy się też możliwość zamówienia w sklepie  bp produktów śniadaniowych m.in.  jajek, masła, czy wypiekanych na miejscu bułeczek. Coraz częściej w koszyku zakupowym pojawiają się dania gotowe, wędliny, zdrowe przekąski oraz  napoje gazowane z półki promocyjnej, jak i lód w kostkach oraz słodki bukiet. W odpowiedzi na potrzeby, deklarowane przez  klientów korzystających z home delivery firma bp stworzyła lunchboxy dostępne tylko w dostawach,  z wyborem kilku  mięs z sałatami i kulkami ziemniaczanymi. W najbliższych dniach w planie jest również poszerzenie oferty śniadań w ofercie pick&mix. Klient będzie mógł sam ułożyć swoje śniadanie, przygotowane ze świeżych produktów.

Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu. Aplikacja Glovo jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play i Apple App Store.

W czasie trwającej pandemii kwestie bezpieczeństwa przygotowania i dostarczenia potraw są jednym z priorytetów obu firm. Firma bp działa według bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Firma ma doświadczenie w tym względzie, gdyż jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła w swoim biznesie gastronomicznym reguły HACCP, czyli standardy bezpieczeństwa stosowane... na statkach kosmicznych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *