Nowe produkty z logo Moya na stacjach   WYDARZENIA

Batony energetyczne, soki owocowe, płyny do spryskiwaczy, zapalniczki – to tylko niektóre z produktów, które sieć stacji paliw Moya sprzedaje pod własną marką i których ofertę sukcesywnie wzbogaca.

W grudniu br do oferty produktów pod marką Moya dołączyły batony Moya Energia i soki owocowe. Dodatkowo, w odświeżonej, nowoczesnej szacie graficznej wrócą zawieszki zapachowe i wyprodukowane przez markę Clipper dla Moya, zapalniczki.

Poszerzanie portfolio produktów z logo sieci jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju marki. Jest też zgodne z trendem, o którym mówi m. in. raport Deloitte „Global state of consumer tracker”. Wykazano w nim, że aż 30 proc. badanych, gdy tylko ma taką możliwość, wybiera w sklepach produkty marek własnych.

– Stacje paliw już od dawna nie ograniczają swojej działalności tylko do sprzedaży paliw. Zarówno w sklepach, jak i w koncepcie gastronomicznym Caffe Moya konsekwentnie rozwijamy ofertę produktów pozapaliwowych. Produkty, które sygnujemy naszym logo są dla konsumentów bardzo atrakcyjne. Wiedzą oni, że konkurujące z największymi markami opakowanie kryje również doskonały smak i wysoką jakość. Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., Moya Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12%, a Moya Woda na poziomie 21% – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu Anwim S.A.

Batony Moya Energia to dietetyczne produkty o wysokiej jakości. Jest to typ „zdrowej przekąski” – bardzo popularnej i często wybieranej przez klientów sieci. W ofercie pojawią się dwa rodzaje: musli w polewie mlecznej i orzechami i baton proteinowy o smaku malinowym z czekoladą. Za ich smakiem stoi bogate doświadczenie producenta – Zakładów Przemysłu Cukierniczego Otmuchów S.A., który stworzył recepturę batonów specjalnie dla marki Moya.

Z myślą o najmłodszych bywalcach stacji Moya, we współpracy z Zakładami MIX S.A. w Kwidzynie stworzono soki owocowe marki własnej. W drugiej połowie grudnia do sprzedaży zostaną wprowadzone dwa popularne smaki – jabłkowy i pomarańczowy. Są to soki produkowane wyłącznie z naturalnych składników, bez konserwantów lub innych sztucznych utrwalaczy.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *