Robert Kubica w nowej kampanii Orlen Paczka

Orlen Paczka to sieć ponad 6 tysięcy punktów odbioru paczek i szybki czas dostawy. W najnowszej kampanii promocyjnej Orlenu, Robert Kubica prezentuje zalety tej usługi.

Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa do 23 grudnia. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe.

fot. Orlen

Sieć „Orlen Paczka” obecnie obejmuje około 1100 stacji Orlenu, ponad tysiąc kiosków Ruchu, prawie 4000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

fot. Orlen

Usługa „Orlen Paczka” wystartowała pod koniec września. PKN Orlen konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. dwa tysiące automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. Orlen Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. Sprzedaży Detalicznej.

Zgodnie z przyjętą strategią, PKN Orlen do 2030 roku zainwestuje w ten segment ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Jednocześnie PKN planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi Orlen Paczka, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.