Shell rozwija się w Polsce i otwiera nowe stacje w ośmiu województwach   INWESTYCJE

Shell w 2022 r. otworzył 25 nowych stacji, z czego w samym grudniu uruchomił osiem. Firma kontynuuje dobrą passę i zaczęła nowy rok od otwarcia trzech kolejnych obiektów. Tym samym cała sieć Shell liczy 456 stacji w Polsce.

Fot. Piotr Malecki / Getty Images)

W grudniu 2022 r. Shell otworzył 8 stacji, które zostały uruchomione w Sękocinie Starym (woj. mazowieckie), Suwałkach (woj. podlaskie), Świeciu (woj. kujawsko-pomorskie), Choroszczy (woj. podlaskie), Krośnie (woj. podkarpackie), Szubinie (woj. kujawsko-pomorskie) Gnojniku (woj. małopolskie) i stację LNG we Wrześni (woj. wielkopolskie). W styczniu firma również nie zwolniła tempa. Nowy rok zaowocował kolejnymi punktami Shell w Gdyni (woj. pomorskie), Głogowie (woj. wielkopolskie) oraz w Żelechowie (woj. mazowieckie).

Wszystkie nowo otwarte punkty są wyposażone w paliwa Shell FuelSave, Shell V-Power, AutoGas i AdBlue. Ponadto stacja we Wrześni oferuje możliwość tankowania LNG (skroplonego gazu ziemnego). Kierowcy oprócz zatankowania auta mogą również zakupić produkty spożywcze i samochodowe oraz skorzystać z oferty kawiarniano-gastronomicznej Shell Café. Na klientów czeka aromatyczna kawa w dwóch odsłonach – espresso i lungo oraz świeżo wypiekane przekąski. Stacje są też przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych, przy obiektach w Gnojniku oraz Suwałkach są dostępne myjnie bezdotykowe JET, a w Sękocinie Starym w pierwszym kwartale 2023 roku zostaną otwarte myjnie – automatyczna i ręczna typu JET-WASH. Stacje będą poszerzane też o ładowarki elektryczne dużej mocy.

– (…) Planujemy w tym roku poszerzyć naszą sieć w tym roku o ponad 30 stacji. Nie zapominamy o jakości, która jest naszym wyróżnikiem na rynku: szczególnie kawa i paliwo. Nasz autorski koncept Shell Café z każdym dniem cieszy się coraz większą popularnością, a oferta gastronomiczna w zeszłym roku została wyróżniona złotym Laurem Klienta. Natomiast nasze paliwa FuelSave i Shell V-Power w tym roku po raz 6 z rzędu otrzymały złoty Laur Klienta, co czyni nas liderem na rynku. Słowa uznania należą się całemu zespołowi, który każdego dnia pracuje nad rozwojem sieci i dbaniem o jakość produktów i obsługi - mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska Shell Mobility i członkini zarządu Shell Polska.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.