Marka Moya rozpoczęła współpracę z Fundacją Twarze Depresji, włączając się w 19. edycję Kampanii Społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” oraz organizację 3. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji. Nowe partnerstwo wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju firmy, która poza zaangażowaniem w zieloną transformację i działania proekologiczne, obejmuje szerokie wsparcie dla inicjatyw społecznych.
Anwim S.A., właściciel marki Moya, w swojej działalności skupia się nie tylko na realizacji celów biznesowych, ale podejmuje konkretne inicjatywy jako odpowiedzialny pracodawca, partner biznesowy, partner środowiska oraz społeczności lokalnych i klientów. Firma od lat angażuje się w liczne przedsięwzięcia, mające na celu poprawę jakości życia Polaków i chętnie wspiera organizacje pozarządowe, których inicjatywy są spójne z jej wartościami. Jednym z obszarów aktywności w obszarze społecznym jest szeroko pojęta promocja zdrowia i aktywności fizycznej. Partnerstwo z Fundacją Twarze Depresji to ważny krok w kierunku budowania społeczności wrażliwej na problemy zdrowia psychicznego.
Zrównoważony rozwój Anwim S.A. to kompleksowe podejście, które obejmuje ochronę środowiska, ale też dbałość o dobrostan społeczny. Poprzez partnerstwo z Fundacją Twarze Depresji chcemy aktywnie przyczyniać się do budowania społeczeństwa, które jest bardziej świadome i otwarte na rozmowy o zdrowiu psychicznym. Wierzymy, że razem możemy więcej i efektywniej przyczynimy się do zmiany społecznego postrzegania depresji, a osoby zmagające się z tą chorobą otrzymają niezbędne wsparcie – podkreśla Andrzej Kondys, członek zarządu Anwim S.A.
Fundacja Twarze Depresji prowadzi liczne programy edukacyjne, kampanie społeczne oraz zapewnia bezpośrednie wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Od lat działa na rzecz zmiany społecznego postrzegania depresji i destygmatyzacji zaburzeń psychicznych.
Wsparcie ze strony MOYA pozwoli rozszerzyć nasze działania i dotrzeć z pomocą do jeszcze większej liczby osób. Wspólnie możemy zwiększyć świadomość i edukować społeczeństwo na temat depresji, co jest kluczowe dla naszej misji – mówi Anna Morawska-Borowiec, prezeska Fundacji Twarze Depresji
Partnerstwo MOYA z Fundacją Twarze Depresji obejmuje wsparcie 19. Edycji Kampanii Społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” oraz 3. Charytatywnego Biegu z Twarzami Depresji, który odbędzie się 5 października 2024 roku z okazji Europejskiego Dnia Walki z Depresją, w malowniczej scenerii Zimnych Dołów koło Warszawy. Celem współpracy jest także promocja aktywnego stylu życia jako elementu profilaktyki zdrowia psychicznego. 3. Charytatywny Bieg z Twarzami Depresji jest doskonałą okazją do podniesienia świadomości na temat tej choroby. Zapisy startują 1 czerwca 2024 roku, w Dniu Dziecka, podkreślając wagę wsparcia najmłodszych w ich rozwoju i zdrowiu psychicznym. Uczestnicy mogą wybrać między udziałem fizycznym a wirtualnym, co umożliwia dołączenie do akcji z każdego miejsca na świecie. Dochód z biegu zostanie przeznaczony na konsultacje psychologiczne dla dzieci i młodzieży.
Więcej informacji o kampanii i biegu znajduje się na stronach internetowych Fundacji Twarze Depresji. MOYA zaprasza do uczestnictwa i wsparcia tego ważnego przedsięwzięcia.
Komentarze