Innowacyjna aplikacja MOL Move, która zyskała uznanie prawie 1,3 miliona zarejestrowanych użytkowników, została wprowadzona na polski rynek w ubiegłym roku. Aby uczcić pierwsze urodziny programu lojalnościowego w kraju, MOL Polska daje swoim klientom szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w urodzinowej loterii. Do rozdania czeka łącznie prawie sto urządzeń marki Apple i zapas darmowej kawy lub hot dogów na stacjach MOL wystarczający na cały rok dla dwunastu uczestników loterii.
- Sukces MOL Move w Polsce to dowód na to, jak ciekawi nowych cyfrowych rozwiązań są Polacy i jak bardzo potrafią docenić niestandardowe modele programów lojalnościowych. Przez ten rok przekonaliśmy się, że to doskonałe narzędzie, które przyciągnęło wielu klientów do naszej oferty i pozwoliło zbudować zaufanie do marki. Dość powiedzieć, że np. jeden z użytkowników naszej aplikacji od momentu rejestracji kupił jak dotąd na stacjach MOL aż 721 hot dogów. Staraliśmy się też, aby każdy posiadacz MOL Move podczas wizyty na stacjach MOL Polska miał dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych promocji. Owoce naszych działań widać m.in. po tym, że przyciągnęliśmy już niemal 1,3 mln zarejestrowanych użytkowników. Dlatego z okazji pierwszych urodzin aplikacji w kraju przygotowaliśmy dla naszych klientów szczególne atrakcje. Chcemy podziękować w ten sposób kierowcom, którzy już zaufali MOL Move, ale także zachęcić do rejestracji nowych użytkowników. Sympatycznym akcentem jest też dla nas to, że wśród ponad miliona użytkowników aplikacji znaleźć można klientów noszących historyczne nazwiska, jak Mirosław Mickiewicz z Gdańska czy Paweł Sobieski z Białegostoku. Cieszymy się, że możemy oprzeć kampanię promującą urodzinową loterię MOL Move na tym interesującym fakcie. Pozycję rynkową i siłę marki budujemy dzięki doświadczeniu naszych pracowników, zaufaniu polskich kierowców oraz wsparciu krajowych firm i dostawców, więc nawiązanie do polskiej kultury, jej bogactwa i ciągłości było naturalną decyzją
– podkreśla Richard Austen, Prezes Zarządu MOL Polska.
Loteria na pierwsze urodziny MOL Move w Polsce trwa od 27 sierpnia do 18 listopada. Każdy użytkownik aplikacji, który zgłosi się do udziału w loterii i dokona zgodnego z regulaminem zakupu na stacji MOL, weźmie udział w losowaniach atrakcyjnych nagród. Co tydzień do wygrania będą: zegarek Apple Watch Ultra 2, trzy zestawy słuchawek bezprzewodowych Apple AirPods III i trzy lokalizatory Apple AirTag. Na zakończenie loterii, 20 listopada, wylosowane zostaną też nagrody główne: dziesięć smartfonów Apple iPhone 15 Pro Max. Łącznie zatem uczestnicy loterii walczyć będą o 94 sprzęty marki Apple.
Roczny zapas najpopularniejszych produktów Fresh Corner
To nie wszystko – podczas trwania urodzinowej loterii MOL Move użytkownicy aplikacji będą też mogli wziąć udział w dwóch dodatkowych wydarzeniach. Podczas Hot Dog Challenge, które potrwa od 27 sierpnia do 7 października, raz w tygodniu wśród uczestników, którzy kupią dowolnego hot doga na stacjach należących do MOL Polska, losowany będzie specjalny kupon w aplikacji MOL Move. Każdy z sześciu kuponów pozwoli na odbiór aż 365 dowolnych hot dogów – za darmo! To zapas ulubionej przekąski polskich kierowców, który wystarczyć może na cały rok. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy być zarejestrowanym uczestnikiem urodzinowej loterii i we wskazanych wyżej datach kupić dowolnego hot doga na stacji MOL.
Dodatkowo podczas Coffee Challenge, trwającego od 8 października do 18 listopada, na tych samych zasadach będzie można wylosować kupony uprawniające do zakupu 365 kubków dowolnej kawy marki Fresh Corner – jedyną różnicą będzie to, że do udziału w cotygododniowych losowaniach uprawniał będzie zakup właśnie kawy, a nie hot doga.
Łącznie spółka rozda dwanaście specjalnych kuponów.
O aplikacji MOL Move
MOL Move to pierwszy na polskim rynku paliwowym program lojalnościowy, który zaproponował swoim uczestnikom inną formułę nagradzania lojalnych zakupów niż dominujący model earn & burn. Zamiast zbierania punktów i wymieniania ich na produkty z ogólnego katalogu, użytkownicy aplikacji korzystają z rabatów przy okazji każdej wizyty na stacjach należących do sieci MOL Polska. Konkretne rabaty zależą od poziomów korzyści, które klienci osiągają właśnie poprzez gromadzenie punktów w aplikacji. Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10% rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, i nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15% rabatu za myjnię, kawę, hot doga i inne produkty gastronomiczne, jak również kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia pełen niespodzianek poziom VIP.
MOL Move została uruchomiona w lipcu zeszłego roku i w ciągu pierwszych 6 miesięcy funkcjonowania przyciągnęła ponad milion użytkowników. To rekordowy wynik spośród wszystkich krajów, w których Grupa MOL wprowadziła tę aplikację.
Zgodnie ze zaktualizowaną w marcu strategią rozwojową SHAPE TOMORROW, jednym z celów Grupy MOL jest posiadanie do 2030 roku bazy 10 milionów użytkowników aplikacji MOL Move w regionie.
Komentarze