Punkty w MOL Move można już zbierać także podczas zagranicznych podróży   WYDARZENIA

Aplikacja lojalnościowa MOL Move, która obecnie świętuje swoje pierwsze urodziny w Polsce, rozwija się bezustannie. Blisko 1,3 mln polskich użytkowników może zbierać punkty i osiągać coraz wyższe poziomy korzyści nie tylko za zakupy w kraju – ale również zagranicą.

W ramach MOL Move działa już funkcjonalność o nazwie Cross-country. Pozwala ona zbierać punkty za tankowanie i zakupy pozapaliwowe nie tylko na stacjach w Polsce, ale też w niektórych innych krajach, w których Grupa wprowadziła na rynek swoją aplikację lojalnościową. Wśród nich jest m.in. Chorwacja, bardzo popularny wśród Polaków kierunek, który w ostatnich latach odwiedza rocznie ponad milion polskich turystów, czy coraz częściej wybierana przez nich Rumunia. Amatorzy jesiennych spacerów po górach bądź zimowych zjazdów narciarskich mogą też skorzystać z nowej funkcjonalności na stacjach po czeskiej lub słowackiej stronie Tatr lub Sudetów.

Jak zbierać punkty zagranicą?

Ponieważ zasady naliczania punktów w programie MOL Move (oraz INA Loyalty w Chorwacji i Slovnaft Move w Słowacji) różnią się nieco na każdym z rynków Grupy MOL, również w przypadku funkcjonalności Cross-country liczba punktów otrzymywanych za poszczególne produkty i usługi może się różnić. Co do zasady jednak w krajach strefy euro za wydanie 1 EUR użytkownik aplikacji powinien otrzymać jeden punkt, o ile szczegółowe warunki w danym kraju nie stanowią inaczej. W krajach operujących walutami narodowymi jeden punkt przyznawany jest za lokalny odpowiednik 1 euro:

  • w Czechach za każde wydane 25 koron;
  • w Rumunii za każde wydane 5 lejów;
  • w Serbii za każde wydane 117 dinarów.

Pamiętać też należy, że część produktów i usług jest wyłączona z systemu punktowego, m.in. doładowania do telefonów, alkohol czy produkty tytoniowe.

O aplikacji MOL Move

MOL Move to pierwszy na polskim rynku paliwowym program lojalnościowy, który zaproponował swoim uczestnikom inną formułę nagradzania lojalnych zakupów niż dominujący model earn & burn. Zamiast zbierania punktów i wymieniania ich na produkty z ogólnego katalogu, użytkownicy aplikacji korzystają z rabatów przy okazji każdej wizyty na stacjach należących do sieci MOL Polska. Konkretne rabaty zależą od poziomów korzyści, które klienci osiągają właśnie poprzez gromadzenie punktów w aplikacji. Pierwszy poziom korzyści, czyli „Green”, osiąga się zaraz po rejestracji, co upoważnia do stałej zniżki w wysokości 5 groszy za każdy litr paliw premium EVO Plus oraz 10% rabatu na kosmetyki samochodowe. Po osiągnięciu kolejnych poziomów, Silver i Gold, stałe zniżki na paliwa zwiększają się do 5 groszy za litr paliw EVO, i nawet do 15 groszy za litr paliw premium EVO Plus oraz 15% rabatu za myjnię, kawę, hot doga i inne produkty gastronomiczne, jak również kosmetyki samochodowe. Do największych korzyści upoważnia pełen niespodzianek poziom VIP.

MOL Move została uruchomiona w lipcu zeszłego roku i w ciągu pierwszych 6 miesięcy funkcjonowania przyciągnęła ponad milion użytkowników. To rekordowy wynik spośród wszystkich krajów, w których Grupa MOL wprowadziła tę aplikację.

Zgodnie ze zaktualizowaną w marcu strategią rozwojową SHAPE TOMORROW, jednym z celów Grupy MOL jest posiadanie do 2030 roku bazy 10 milionów użytkowników aplikacji MOL Move w regionie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.