Sieć stacji MOL w Polsce powiększyła się właśnie o nową lokalizację w miejscowości Kompina w województwie łódzkim. Nowouruchomiona placówka dołączyła do ponad setki działających w Polsce stacji franczyzowych, które do końca roku znajdą się pod szyldem tej międzynarodowej sieci.

Oddana właśnie do użytku stacja MOL w Kompinie oferuje pełen wybór wysokiej jakości paliw pod markami EVO oraz – w wersjach premium – EVO Plus, a także paliwo LPG czy dodatek AdBlue. W budynku stacji działa też dobrze wyposażony sklep wielobranżowy oraz kącik gastronomiczny oferujący świeże kanapki, hot-dogi czy aromatyczną kawę oraz bogatą ofertę przekąsek i napojów, w tym popularnych marek własnych dostępnych wyłącznie na stacjach MOL.
– Pracujemy nad konsekwentnym wzmacnianiem pozycji na rynku, rozwijając ofertę naszych stacji, co przyciąga na nie zarówno kierowców, jak i nowych partnerów franczyzowych, gotowych rozwijać swój biznes w ramach międzynarodowej sieci. Z naszych doświadczeń wynika, że po zmianie szyldu sprzedaż naszych stacji rośnie nawet dwucyfrowo, dlatego jestem przekonany, że przed nami długa i owocna współpraca – powiedział Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska.
Stacja paliw w Kompinie dołączyła do ponad stu stacji franczyzowych MOL w Polsce, z których większość do końca roku będzie już działać pod wspólnym szyldem. Obecnie pod marką MOL działa ich już ponad 300 w całej Polsce, a każdego tygodnia dołączają kolejne.
MOL Polska nieustannie pracuje nad uatrakcyjnieniem oferty swoich stacji w Polsce, odpowiadając na potrzeby zarówno polskich kierowców, jak i partnerów franczyzowych. W ostatnim czasie sieć wprowadziła do swoich punktów nowe smaki napojów energetycznych i chipsów, sprzedawanych pod własnymi markami (odpowiednio JIM oraz Crunch&Go). Odpowiadając na najnowsze trendy rynkowe, w ostatnich tygodniach sieć wprowadziła też na rynek czekoladę dubajską, która odpowiada obecnie za połowę sprzedaży w swojej kategorii produktowej.
W ten sposób MOL Polska umacnia pozycję rynkową, jednocześnie zacieśniając współpracę z partnerami, oferując możliwości rozwoju biznesu dzięki atrakcyjnej, dynamicznie dostosowywanej do rynkowych trendów ofercie detalicznej.
MOL Polska prowadzi sieć blisko 470 nowoczesnych stacji paliw, działających w całej Polsce. Ta nowa, międzynarodowa marka pojawiła się na polskim rynku niespełna dwa lata temu i szybko zdobyła popularność wśród polskich kierowców.
Komentarze