Koncern paliwowy świętuje 30-lecie obecności na polskim rynku. Obecnie zarządza siecią blisko 600 stacji benzynowych na terenie naszego kraju.
Z okazji jubileuszu na jednej stacji w Krakowie, Bogdan Kucharski, prezes zarządu bp w Polsce powiedział o planach na przyszłość i przypomniał jak w ciągu tych trzydziestu lat zmieniły się stacje oraz rynek paliw.
Rynek paliw w ciągu ostatnich 30 lat zmienił się diametralnie. Kiedy bp rozpoczynało działalność w Polsce, stacje paliwowe wyglądały zupełnie inaczej. To była prosta oferta, tam można było kupić paliwo i to w zasadzie wszystko. Natomiast w tej chwili te obiekty są zupełnie inne, z rozbudowaną ofertą paliwową, ale i pozapaliwową. My byliśmy jedną z sieci, która zaczęła wprowadzać te nowości na polskim rynku. Rozszerzaliśmy ofertę paliwową i spożywczą, wprowadziliśmy ofertę myjni, wprowadziliśmy też do Polski programy lojalnościowe. Stacja paliwowa dzisiaj i ta sprzed 30 lat to zupełnie inne obiekty – mówi Bogdan Kucharski, prezes zarządu bp w Polsce.
Koncern stale poszerza swoją ofertę o nowe produkty i usługi. W roku 2020 nawiązał współpracę z siecią Auchan i na stacjach paliw bp pojawiła się nowa marka sklepów pod nazwą Easy Auchan. W ich ofercie jest ok. 2 tys. produktów.
Bp w przyszłym roku uruchomi możliwość ładowania aut elektrycznych, a stacje mają zamienić się w centra kompleksowej obsługi kierowców.
Z okazji 30 - lecia obecności bp na polskim rynku firma ufunduje także 30 grantów dla małych organizacji pozarządowych na cele społeczne powiązane z ekologią. Organizatorem konkursu jest Fundacja MiLA, która od lat działa na rzecz rozwoju lokalnego i współpracy z partnerami w regionach całej Polski.
Komentarze