Shell utrzymuje pozycję wiodącego globalnego dostawcy środków smarnych. Firma okazała się najlepsza na świecie po raz 16. z rzędu!

Doroczny raport „Global Lubricants: Market Analysis and Assessment” firmy badawczej Kline&Company ukazał się po raz 20. Opracowanie dotyczy danych za rok 2021 i obejmuje rynki w istotnych krajach, gdzie sprzedawane są środki smarne.

Zestawienie uwzględnia segmenty rynku, typy oraz rodzaje produktów i formulacje. Jak potwierdza raport, Shell utrzymuje pozycję numer jeden we wszystkich trzech kategoriach środków smarnych analizowanych przez Kline w rankingu: „consumer automotive” (środki smarne przeznaczone do stosowania w samochodach osobowych), „commercial automotive” (środki smarne do pojazdów użytkowych) i „industrial” (środki smarne stosowane w przemyśle).
Według najnowszego raportu Kline&Company, Shell nie tylko utrzymał pozycję lidera globalnego rynku środków smarnych, ale również powiększył swój udział w rynku w stosunku do kolejnego największego dostawcy o 0,6% – do 11,6%. Całkowita ilość sprzedanych przez Shell środków smarnych wyniosła około 4.500-4.700 kiloton, co odpowiada około 4,9-5,2 miliarda litrów. Światowa sprzedaż w trzech analizowanych segmentach rozłożyła się podobnie, jak w poprzednim roku. Produkty do stosowania w samochodach osobowych stanowiły 34% zbytu, produkty stosowane w przemyśle 36%, a 31% produkty do pojazdów użytkowych.


Komentarze

Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.