Castrol prezentuje odświeżony wizerunek marki   WYDARZENIA

Castrol, światowy lider w dziedzinie środków smarnych wchodzący w skład grupy bp, zaprezentował odświeżony wizerunek marki, który obejmuje unowocześniony wygląd i styl. Odświeżenie wizerunku ma na celu lepsze odzwierciedlenie jej pozycji na rynku oraz możliwości, jakie dostrzega w kontekście zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów.

Odnowione logo ma bardziej nowoczesny i dynamiczny wygląd oraz podkreśla wyróżniające i mocne strony firmy. Logo zachowuje klasyczne kolory marki Castrol: czerwony, zielony i biały, które są silnie kojarzone z marką, oraz ma na celu ułatwić zapamiętywanie marki w Internecie.

Odświeżony wizerunek marki będzie wdrażany etapami we wszystkich europejskich oddziałach firmy w bieżącym oraz 2024 roku. Docelowo ma się pojawić na wszystkich opakowaniach produktów, we wszystkich programach partnerskich i obiektach, a także w działaniach marketingowych online i offline oraz globalnych materiałach sponsoringowych.
Odświeżenie marki obejmuje również nową tożsamość dźwiękową. Powstała ona, aby podkreślić odświeżony wygląd i styl poprzez muzykę i dźwięki, które wywołują wrażenia silnie kojarzące się z przyspieszeniem, pędem i dynamicznym ruchem. Nowy, charakterystyczny wizerunek marki Castrol to wyrazisty i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz sprawienie, że będzie łatwiej zapadał w pamięć.
Według firmy Castrol te zmiany zapewnią odbiorcom bardziej angażujące, zapadające w pamięć i efektywne wrażenia związane z marką.
Firma odświeżyła swoją markę we współpracy z czołową agencją brandingową i projektową Landor & Fitch oraz wiodącą agencją brandingudźwiękowego MassiveMusic.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.