Złoty Laur Konsumenta dla sieci Moya – karta paliwowa Moya firma nagrodzona przez klientów   WYDARZENIA

Sieć stacji paliw Moya ponownie zyskała uznanie klientów w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. Tytułem Złoty Laur Konsumenta została uhonorowana karta paliwowa Moya firma. Nagroda jest dowodem na innowacyjność sieci i jej zorientowanie na potrzeby klientów.

Moya, najdynamiczniej rozwijająca się sieć stacji paliw w Polsce, została uhonorowana tytułem Złoty Laur Konsumenta. Klienci docenili kartę flotową Moya firma, która jest elastycznym i komfortowym rozwiązaniem dla klientów biznesowych. Oferta Moya firma otrzymała ponad 1/3 oddanych głosów w kategorii karta flotowa.

Oferta Moya firma jest dostosowana do zróżnicowanego grona odbiorców – od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże przedsiębiorstwa transportowe. Unikatowym na rynku rozwiązaniem jest karta Moya  mikrofirma, dzięki której mikroprzedsiębiorcy mogą korzystać atrakcyjnych rabatów, niezależnie od rozmiaru swojej floty czy ilości zatankowanego paliwa.

Wszyscy klienci programu Moya firma mają do dyspozycji ponad 450 stacji Moya,  a umowy o wzajemnej akceptacji z Shell Polska oraz Amic umożliwiają tankowanie na ponad 1 tys. stacji paliw w całej Polsce. Karta Moya firma jest multienergetyczna i umożliwia także korzystanie z szerokiej sieci ładowarek do pojazdów elektrycznych – obecnie jest to już ponad 1400 punktów ładowania w całym kraju.

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Wyniki głosowania niezależnie definiują pozycję marki i dają podstawę do budowania przewagi nad konkurencją. O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty i usługi.

To już kolejne wyróżnienie karty MOYA firma w prestiżowym plebiscycie konsumenckim. W 2023 roku karta Moya  mikrofirma, czyli rozwiązanie dla mikroprzedsiębiorstw, zdobyła tytuł Laur Konsumenta Odkrycie Roku.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.