AVIA Polska wprowadza innowacyjny koncept gastronomiczny Eat&Go i zmienia design swoich stacji.
Eat&Go to format na skalę europejską, chcemy konkurować z najlepszymi na rynku, zarówno pod względem jakości produktów i usług, jak i wyglądu naszych stacji - mówi Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający siecią AVIA w Polsce i na Ukrainie.
Najnowsze rozwiązania wprowadzanie na stacjach sieci AVIA to wysmakowane połączenie minimalizmu, modnej kolorystyki, trendów rynkowych oraz ergonomii nowoczesnego sklepu typu convenience: wygodna strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, nowoczesne oświetlenie z designerskimi lampami wiszącymi, właściwe rozplanowanie dróg komunikacji oraz zmodernizowane toalety. We wnętrzach dominuje jasna kolorystyka — lekkie połączenie beżów i szarości z elementami drewna oraz przykuwającymi wzrok akcentami w najpopularniejszym w ostatnim czasie kolorze musztardowym.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci stacji paliw AVIA oraz samej marki, odświeżenie designu stacji oraz wprowadzenie nowej marki własnej uznaliśmy za priorytet naszych działań — przyznaje Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu Unimot S.A. Przeprowadziliśmy szereg badań, z których wynika, że wybrany brand jest najbardziej dopasowany do oczekiwań naszych klientów. Jestem niezwykle dumna, że mogę zaprezentować dzisiaj efekty ostatnich kilkunastu miesięcy wytężonej pracy: nowoczesny koncept gastronomiczny z wyśmienitą kawą. Będzie przytulnie, świeżo, smacznie i wygodnie — tak, jak oczekują konsumenci — dodaje Bobrukiewicz.
Rozwój marki własnej Eat&Go wiąże się z przeprowadzoną analizą rynku i oczekiwań klienta. Polacy piją rocznie 95 litrów kawy i coraz częściej sięgają po nią właśnie na stacjach benzynowych. W związku z tym firma wyszła naprzeciw tym oczekiwaniom i zdecydowała się na wprowadzenie wyższego poziomu smaku — zarówno jeśli chodzi o kawę, jak i estetykę samego miejsca jej spożywania.
Stacje AVIA w Poznaniu z Eat&Go to pierwsza realizacja według nowych wytycznych przyjętych dla marki. Kolejne wdrożenia będą się odbywać sukcesywnie i obejmować będą rebranding nowych stacji przyłączających się do sieci oraz zmianę konceptów gastronomicznych na wytypowanych stacjach już działających.
Komentarze