PKN Orlen podsumował wakacyjną akcję   WYDARZENIA

Letnia akcja #WspieramyPolskę miała na celu promowanie postaw patriotyzmu gospodarczego. Objęła 50 miejscowości i niemal 20 tysięcy uczestników.

Koncern konsekwentnie rozwija współpracę z krajowymi producentami. Obecnie 85 proc. produktów dostępnych na stacjach Orlen pochodzi z polskich firm. W ramach akcji biało-czerwona, 21-metrowa ciężarówka PKN Orlen od czerwca dotarła do 14 województw. Rodziny z dziećmi, mieszkańcy odwiedzonych miejscowości, mieli możliwość spróbowania rodzimych produktów, które dostępne są na stacjach sieci. Dodatkową atrakcją były spotkania z mistrzami Grupy Sportowej Orlen, możliwość spróbowania swoich sił w symulatorze Formuły 1 lub zmierzenia czasu reakcji na tzw. refleksomierzu.

Patriotyzm gospodarczy odgrywa istotną rolę, dlatego w PKN Orlen mamy świadomość, że podejmowane przez nas decyzje biznesowe mają olbrzymi wpływ na nasze otoczenie, a w dobie pandemii pomogły wręcz przetrwać wielu polskim producentom i uratować miejsca pracy. Współpracujemy z ponad 170 polskimi producentami i zależy nam, by ich liczba wciąż rosła. Co ważne biznesowo na tej współpracy korzystają obie strony. Takie podejście promujemy wśród naszych partnerów i konsumentów – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Na niemal 1800 należących do koncernu stacjach paliw w Polsce 85 proc. asortymentu pozapaliwowego pochodzi właśnie z Polski. Te produkty cieszą się dużą popularnością również za granicą – na stacjach Orlen na Litwie 20 proc. sprzedaży pozapaliwowej to produkty wytworzone w Polsce, a w Czechach i na Słowacji to niemal 30 proc. Polskie produkty cieszą się popularnością również na należących do koncernu stacjach w Niemczech. 75 proc. całej sprzedaży płynu do spryskiwaczy stanowi tam produkt Orlen Oil. Klienci chętnie sięgają również po soki i lody polskich producentów.

W akcję #WspieramyPolskę aktywnie zaangażowali się współpracujący z PKN Orlensportowcy. Robert Kubica stał się twarzą kampanii promocyjnej, a na trasie, podczas spotkań z mieszkańcami, spotkać można było kilkudziesięciu mistrzów z Grupy Sportowej Orlen, m.in. pilotów Grupy Akrobacyjnej Żelazny. 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.