Współpraca bp i Glovo – rusza pilotażowy etap   WYDARZENIA

Firma bp jest pierwszą siecią paliwową w Polsce, która rozpoczęła współpracę z hiszpańską aplikacją Glovo, umożliwiającą zamawianie jedzenia i robienie zakupów.

24 września 2020 r. ruszył pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie i Warszawie można zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej bp za pomocą aplikacji Glovo. Firmy planują rozszerzyć działania na polskim rynku o kolejne miasta i produkty. Na start użytkownicy Glovo mogą skorzystać z darmowej dostawy na pierwsze zamówienie z bp.

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zamówienia dań i produktów spożywczych do domu czy pracy. Oczekują łatwego dostępu do aplikacji i szybkiego terminu realizacji zlecenia. W odpowiedzi na te potrzeby, Glovo i bp łączą potencjał strategicznego położenia sieci stacji z rozbudowaną flotą kurierów, rozpoczynając pilotażową współpracę w Krakowie i Warszawie. Kolejne etapy będą wdrażane stopniowo. Wcześniej, w kwietniu br., oferta bp pojawiła się w hiszpańskiej wersji aplikacji umożliwiając dostęp do podstawowych środków spożywczych w czasie pandemii.

Oferta sklepowa bp obejmuje niemal 700 produktów, na które obowiązują wszystkie promocje sklepowe. Aby złożyć zamówienie, wystarczy pobrać aplikację i wybrać produkty w wybranej sekcji.  Chcąc skorzystać z darmowej dostawy, należy w dniach 24-30 września wpisać kod  „BPJESTWGLOVO” w zakładce „Kody promocyjne”. Kod ważny jest przez 14 dni od wpisania i obejmuje darmową dostawę na pierwsze zamówienie z partnerskich stacji bp.

Współpraca z bp doskonale wpisuje się w strategię rozszerzania przez Glovo oferty kawiarnianej i sklepowej, a także zamówień niestandardowych. Nasi użytkownicy coraz chętniej zamawiają przez aplikację kawę czy przekąski, a także zakupy spożywcze. Położenie i dostępność stacji bp, pozwolą nam jeszcze skuteczniej docierać do klientów z ich ulubionymi produktami – podkreśla Carlos Silván, general manager Glovo Polska.

To, co zawsze czyniło ofertę bp wyjątkową, to szybki i łatwy dostęp do szerokiej gamy produktów spożywczych i gastronomicznych 24/7, co oznacza dla klientów wygodę, oszczędność czasu i niezawodność – mówiBarbara Wiążewska, dyrektor generalny działu retail firmy bp w Polsce. – Teraz idziemy o krok dalej, oferując nasze produkty z dostawą do domu, dzięki współpracy z firmą Glovo. Projekty z obszaru home delivery traktujemy perspektywicznie i sukcesywnie rozszerzamy ten pion biznesu, poszukując silnych partnerów. Glovo idealnie spełnia ten warunek, bo jest  jedną z najszybciej rozwijających się platform oferujących dostarczenie produktów spożywczych na życzenie zarówno w Polsce, jak i wielu innych krajach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *