LOTOS Asfalt rozwija aplikację e-sprzedaż z GPS   WYDARZENIA


Spółka Lotos Asfalt uruchomiła nową wersję aplikacji dla swoich klientów biznesowych. Narzędzie jest wyposażone w monitoring GPS z wykorzystaniem map Google. Dzięki temu, klient może na bieżąco sprawdzać, gdzie w danym momencie jest cysterna z zamówionym asfaltem.

Już w 2015 roku spółka Lotos Asfalt jako pierwsza firma w Polsce umożliwiła swoim klientom mobilny zakup asfaltu. Gdańska firma jest liderem we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych w sprzedaży asfaltów. Teraz rozwinęła swoje narzędzie o innowacyjny na tym rynku monitoring cystern za pomocą GPS.
Aplikacja PORTAL e-Sprzedaż umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub za pomocą urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android lub iOS. Narzędzie umożliwia monitorowanie przebiegu realizacji złożonych zamówień.

To kamień milowy w procesie realizacji zamówień. Aplikacja daje możliwość bieżącego monitorowania lokalizacji cysterny, dzięki czemu klienci LOTOS Asfalt otrzymują precyzyjną informację o etapie dostawy w czasie rzeczywistym. Wdrożone rozwiązanie znacząco poprawia komfort pracy naszych odbiorców, a dla pracowników Biura Logistyki jest narzędziem, które optymalizuje wykonywanie zadań operacyjnych – mówi Damian Łosiński z biura logistyki, planowania i zakupów LOTOS Asfalt, pomysłodawca wdrożenia lokalizacji cystern za pomocą GPS.


Komentarze

Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.