Marka Stop.Cafe wchodzi na Węgry   WYDARZENIA

Gastronomiczna marka Grupy Orlen – Stop.Cafe – pojawiła się na rynku węgierskim. To szósty, po Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i Litwie, rynek, na którym obecny będzie ten format. 11 punktów otwarto na stacjach zlokalizowanych przy najbardziej ruchliwych trasach, a kolejnych 6 powstanie do końca tego roku. Łącznie w sieci Grupy ORLEN działa już blisko 2,2 tys. punktów Stop.Cafe, z czego około 20% na rynkach zagranicznych.

Fot. Orlen

Wraz z wejściem Grupy ORLEN na rynek węgierski, koncern wprowadza na nim również swoją markę gastronomiczną. To element strategii rozwoju segmentu detalicznego, zakładający unifikację europejskiej sieci i zwiększanie sprzedaży pozapaliwowej. Na Węgrzech działa obecnie 79 stacji ORLEN, a docelowo koncern planuje na tym rynku otwarcie 143 obiektów. Wraz z rozwojem sieci konsekwentnie otwierane będą także kolejne punkty Stop.Cafe.

Nowo otwarte na Węgrzech punkty Stop.Cafe znajdują się przy największych szlakach komunikacyjnych w tym kraju – przy autostradach M1, M3 oraz M7. Oferują między innymi hot dogi, kanapki, zdrowe napoje czy kawę. W ofercie znajdują się także marki własne sieci oraz polskie artykuły, w tym między innymi słodycze i soki.

Obecnie w Europie działa 2198 punktów Stop Cafe, w tym 426 na rynkach zagranicznych. Poza Polską najwięcej punktów Stop.Cafe –  aż 342 –  działa w Czechach, 48 na Słowacji i 29 na Litwie


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.