Współpracujące ze sobą od maja 2020 firmy bp i Uber Eats rozszerzyły usługę na większość dużych i średnich miast w Polsce. Produkty bp poprzez aplikację Uber Eats można zamawiać już z prawie 70 stacji.
Bp to pierwsza firma paliwowa w Polsce, która wprowadziła domowe dostawy sklepowe i gastronomiczne. Okazało się, że po 3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy bp posiada największą ilość punktów korzystających z oferty Uber pośród stacji paliw w Polsce i jest w grupie partnerów Uber Eats, z największym zasięgiem oferty. Firma postanowiła więc rozszerzyć usługę na większość dużych i średnich miast w Polsce. Produkty bp poprzez aplikacje Uber Eats można zamawiać już z prawie 70 stacji w całej Polsce, od Gdańska, przez Białystok, Lublin, Toruń, Łódź, Śląsk, Poznań Wrocław, Warszawę aż po Kraków.
Oferta sklepowa bp w aplikacji to ponad 170 produktów – od świeżych bułek przez piwa bezalkoholowe, słodycze, chipsy po środki ochrony przed wirusem. Klienci w czasie wakacji szczególnie doceniali lody i fakt, że docierały do nich dobrze zmrożone. Wśród najchętniej zamawianych produktów z Wild Bean Cafe są też hot-dogi.
Oferta bp w aplikacji dostępna jest 7 dni w tygodniu do późnych godzin nocnych, w wybranych miastach można zamawiać produkty bp dłużej niż inne. Aby zamówić dostawę produktów z Wild Bean Café, użytkownicy powinni pobrać aplikację Uber Eats lub skorzystać ze strony internetowej Uber Eats i złożyć zamówienie w jednej ze stacji wymienionych na liście. Nie obowiązuje minimalna wartość koszyka, a opłata za dostawę wynosi od 5,99 do 9,99 w zależności od odległości. Proces dostawy można łatwo prześledzić od początku do końca i trwa on około 30 minut.
W dobie zaostrzonych regulacji dotyczących zdrowia, bezpieczeństwo przygotowania potraw jest najważniejsze. Firma bp działa według bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Uber Eats również wdrożyło szereg zasad m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie wyczerpujących informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy.
Komentarze