Audiomarketing i fotowoltaika na stacji paliw   OTWARCIA

Panele fotowoltaiczne zainstalowane na dachu najnowszej stacji paliw sieci Avia to nie tylko zabieg ekonomiczny. To także komunikat dla kierowców, że na stacjach Avia można zamówić taką instalację.

Spółka Unimot otworzyła kolejną stację paliw Avia, tym razem w Gorzowie Wielkopolskim. To pierwszy flagowy obiekt marki, który w pełni eksponuje nowy koncept sklepowy Eat&Go z rozbudowanym kącikiem kawowym, strefą relaksu oraz z wykorzystaniem po raz pierwszy w sieci Avia, obok ekranów Digital Signage, aroma- i audiomarketingu. Na dachu stacji zainstalowano również panele fotowoltaiczne Avia Solar, instalacja będzie wyposażać stację w zieloną energię.. Obiekt mieści się przy ul. Walczaka 21.

Stacja Avia w Gorzowie Wielkopolskim to nasza wizytówka, za pomocą której chcemy zaprezentować polskim kierowcom oraz naszym potencjalnym partnerom biznesowym, jak może wyglądać nowoczesna stacja paliw z własną elektrownią solarną oraz niezbędnymi udogodnieniami dla podróżujących: rozbudowaną strefą odpoczynku, designerskimi rozwiązaniami i smaczną kawą, oczywiście przy zagwarantowaniu wysokiej jakości paliwa i przystępnych cen — mówi Adam Sikorski, prezes zarządu Unimot S.A. – Przy jej tworzeniu staraliśmy się wykorzystać najlepsze doświadczania marki Avia, szwajcarskie korzenie oraz w sposób kompleksowy odpowiedzieć na potrzeby polskiego klienta i specyfikę naszego rynku paliwowego.

Nowa stacja oferuje kierowcom 6 stanowisk tankowania wszystkich popularnych paliw, w tym paliwa premium Avia Diesel Gold. Na terenie stacji znajduje się parking dla samochodów osobowych, samoobsługowa myjnia ręczna, po raz pierwszy zaprezentowana na terenie polski w barwach Avia, a nawet paczkomat.

Nowością, wprowadzoną także po raz pierwszy na stacji w Gorzowie Wielkopolskim, jest wykorzystanie audio- i aromamarketingu. Subtelna muzyka i kojący zapach mają w jeszcze większym stopniu uprzyjemnić kierowcom czas spędzany na stacji paliw.

Zestawienie wielu bodźców, oddziałujących na różne zmysły, wpływa pozytywnie na doświadczenia kierowców na stacji benzynowej. Chcemy, aby nasi klienci czuli się u nas komfortowo i mogli odpocząć czy wypić kawę w przyjemnej atmosferze. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie audio- i aromamarketingu na nasze stacje – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w sieci Avia. – 80 proc. decyzji jest podejmowanych bez naszej świadomej kontroli, u 75 proc. osób zmysł węchu wpływa na odczuwane emocje, a 65 proc. ludzi może liczyć na zmianę nastroju dzięki muzyce, te liczby dają do myślenia, dlatego będziemy rozwijać ten element wyposażenia stacji w nowo otwieranych obiektach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *