Fundacja Lotos wspiera polskie szpitale

Od początku pandemii koronawirusa Fundacja Lotos aktywnie pomaga służbie zdrowia, między innymi wspierając zakup sprzętu medycznego. Jedną z placówek objętych pomocą jest oddział neurochirurgii Szpitala im. M. Kopernika w Gdańsku. Oddział wzbogaci się o nowoczesny sprzęt do endoskopowej chirurgii kręgosłupa. Dzięki niemu możliwe będzie wykonywanie małoinwazyjnych zabiegów chirurgicznych – takich, które obecnie przeprowadza się tylko […]

Czytaj dalej


Starter bankowy na stacjach Shell

Klienci odwiedzający wybrane stacje Shell mają możliwość skorzystania z preferencyjnej oferty Banku BNP Paribas, dającej szanse otrzymania 10% zwrotu za zakupy na stacjach Shell. Wybierając starter bankowy BNP Paribas, klienci otrzymają instrukcję otwarcia konta oraz niespersonalizowaną kartę, którą mogą użyć po otwarciu konta, nie czekając na przesyłkę. Zakup takiego pakietu nie rodzi żadnych dodatkowych zobowiązań – jeśli […]

Czytaj dalej


Wspólna kampania Circle K i Alior Banku

Na specjalne rabaty na stacjach sieci Circle K mogą liczyć indywidualni i biznesowi klienci Alior Banku. Obie firmy rozpoczęły wspólną akcję promocyjną. Akcja potrwa od 1 października do 30 listopada 2020 r. Przez kolejne dwa miesiące klienci indywidualni oraz biznesowi Alior Banku mogą skorzystać z rabatu na paliwo w 283 punktach Circle K w całej […]

Czytaj dalej


Grupa Lotos wspiera zdolnych uczniów

Podpisano umowę otwierającą czwartą edycję programu „Zdolni z Czechowic-Dziedzic, miasta z zapałem”, którego partnerem jest Grupa Lotos. Celem programu jest wspieranie utalentowanych uczniów poprzez pracę w grupach, konkursy i zajęcia językowe czy artystyczne. Jest to wspólne przedsięwzięcie Grupy Lotos i Gminy Czechowice-Dziedzice. Prowadzi je tamtejszy Zespół Obsługi Placówek Oświatowych. Umowę w sprawie czwartej edycji przedsięwzięcia […]

Czytaj dalej


Orlen rozwija program dla inwestorów

Rośnie dostępność programu Orlen w Portfelu, skierowanego do inwestorów indywidualnych. Koncern współpracuje już z sześcioma brokerami, którzy prowadzą ok. 60 proc. rachunków maklerskich w Polsce. Wprowadzane są kolejne udogodnienia dla uczestników programu, m.in. atrakcyjne rabaty dostępne w aplikacji Orlen Pay. Z portalu orlenwportfelu.pl korzysta już ponad 120 tys. użytkowników, a ponad 7 tys. zdecydowało się […]

Czytaj dalej


Orlen szuka innowacyjnych technologii

Nowa inicjatywa Orlenu skierowana jest do wynalazców z Polski oraz krajów Europy i Azji. Jej celem jest pozyskanie innowacyjnych i przyjaznych środowisku technologii. Akcja Orlen Inventor Tech Day to jeden z elementów ogłoszonego niedawno przez koncern planu stopniowego osiągania neutralności emisyjnej oraz wzrostu własnej aktywności w zakresie badań i rozwoju. – Inwestycje w nowoczesne technologie […]

Czytaj dalej


Współpraca bp i Glovo – rusza pilotażowy etap

Firma bp jest pierwszą siecią paliwową w Polsce, która rozpoczęła współpracę z hiszpańską aplikacją Glovo, umożliwiającą zamawianie jedzenia i robienie zakupów. 24 września 2020 r. ruszył pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie i Warszawie można zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej bp za pomocą aplikacji Glovo. Firmy planują rozszerzyć działania […]

Czytaj dalej


Nowoczesna myjnia tunelowa powstała w Gdańsku

Firma Lotos otworzyła przy ul. Kołobrzeskiej w Gdańsku nową myjnię tunelową – jest to najnowocześniejszy obiekt tego typu w sieci koncernu. Myjnie tunelowe to w Europie bardzo ważny i szybko rozwijający się segment rynku. Obiekt zlokalizowany w Gdańsku jest pierwszym tego typu w kraju oferowanym przez polską firmę paliwową.   – Lotos staje się liderem w […]

Czytaj dalej


Święto kawy na stacjach Moya

Wtorek, 29 września to Międzynarodowy Dzień Kawy. Z tej okazji sieć stacji paliw Moya zaplanowała słodką niespodziankę dla swoich klientów. Kawa najlepiej smakuje nie tylko w doborowym towarzystwie, ale także ze słodką lub nieco wytrawną czekoladową przekąską. Dlatego każda osoba, która w tym dniu zakupi jedną z ośmiu kaw dostępnych w Caffe Moya, otrzyma wafelek […]

Czytaj dalej


Nowa kampania wizerunkowa Avia Polska

Radiowe spoty reklamowe, nowe hasła promocyjne, bannery w topowych serwisach internetowych i social mediach. Avia Polska startuje z drugą odsłoną swojej kampanii wizerunkowej. Sieć stacji paliw Avia będzie promowana poprzez nowe hasło – „Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie”. Firma wychodzi z założenia, że to przede wszystkim świetna jakość paliw i przystępne […]

Czytaj dalej